Wake up in the mornin feelin like P.diddy


Har gått o förälskat mig i denhär låten :o eller okej bara första versen. Inte min typ av musik alls men haha de bara e så. Sitter just nu o tråkar vill verkligen uuuut har inte vart ute på år känns de som. Okej ja va ute igår, men asså inte samma sak. Vill gå ut o känna mig FRISK. Imorgon är det söndag värsta dagen på hela veckan. Men skolan börjar snart så tummen upp för det. Har inte slagit på TVn hela dan idag :o Märkte de nyss haha. Ska kanske hyra i taket lyser stjärnorna imorgon har fortfarande inte sett den. Nejni nu ska jag stänga av datorn och kolla vad som händer på Tvn.

Kommentarer
Postat av: iamshoshanna

Har inte sagt att han fejka sin död. Jag har bara hopp om att han kanske kommer tillbaka, han lever alltid i mitt hjärta oavsett. Tänk på vad du säger.

2009-10-17 @ 22:32:18
URL: http://iamshoshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0