...

Vet inte om det är mig de är fel på eller människorna jag umgås med. Jag måste sluta prioritera allt o alla före mig, måste sluta fästa mig vid folk så mycket. Jag vägrar bara lära mig att de finns inget föralltid, de finns inget som heter äkta vänner, jag pallar helt seriöst inte med det här. Orkar inte försöka ändra på mig  hela tiden o va någon jag inte är, orkar inte vara den jag är just nu. Men ni vägrar bli nöjda med hur jag än är. Jag orkar inte mer, med alla lekar med all skitsnack. Förstår inte varför det alltid ska vara jag som ska bli sårad i slutändan jag ger mitt allt för nånting o får inte ett piss tillbaka..
den gamla sara är borta och kommer aldrig komma tillbaka


Kommentarer
Postat av: ammieh

aww;) <3

2009-10-23 @ 21:33:03
Postat av: victor

vajfor :(

2009-10-27 @ 11:31:15
Postat av: <3

Så rätt så, det finns inget som heter äkta vänner . It's sad, but it's a fact .



Keep it up (y)

2009-10-29 @ 11:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0