Asså skjut mig

Hej sötnos :) Är inte i skolan för jag har fett ont i magen, men ja saknar skolan veri mycke. Iallafall igår så va de match Roma vs Inter, kollade lite smått för pappa gillar inte sport typ men det slutade iallafall 1-1. Asså blir ändå fett arg att vi ligger på 13nde plats, får d a m p att milan ligger låååångt före oss.. Men nån vacker dag så kommer vi ligga 1a. Iallafall jag gick o la mig typ vid 11 kunde inte sova så jag va uppe så jag o papi kollade på nån dokumentär om poliser o sånt i phillidelphia, den va skitbra och när den vart slut så gick ja o la mig klockan va då 2 typ. Idag så ska jag tyvärr hem kommer sakna småttingarna gaalet asså de e helt sjuuukt.
Nu så ska jag smsa min sötnos o se om har hänt nånting roligt i skolan haha.
Pusssssssssss o kram

Kommentarer
Postat av: diltor

kul en annan som e sjuk:D

2009-11-09 @ 14:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0